Gedeeld postvak toevoegen op Outlook.com
2,376 keer gelezen
Bij bedrijven zijn er vaak gedeelde mailboxen dat zijn bijvoorbeeld de info@ op contact@ e-mailadressen. De administrator van jouw organisatie geeft je toegang tot deze mailbox waardoor je e-mails kan ontvangen en verzenden. Lees in deze handleiding hoe je een gedeeld postvak opent op Outlook.com.
Zie ook:
- Een gedeeld e-mailaccount openen in Outlook op Windows
- Aan de slag met Microsoft 365 Business Basic Voor klanten
- Aan de slag met Business Standard Microsoft 365- Voor klanten
Een ander (gedeeld) postvak openen op Outlook.com
1
Ga naar Outlook.com en kies rechtsboven Aanmelden. Log hier in met je eigen Microsoft 365 account (eigen e-mailadres).
2
Klik rechtsboven op je profielfoto of initialen. Kies daarna voor Ander postvak openen.
3
Vul de naam in van het gedeelde postvak dat je wilt openen en klik het aan. Kies daarna voor Openen.
4
In je browser verschijnt een extra venster met de e-mail van het gedeelde postbus.
5
Zie ook: Gedeeld postvak op Outlook zelf VWZ
6
Ben je nog geen klant en kunnen we jouw organisatie ook helpen? Neem direct contact op, of bekijk onze diensten.
Stel vragen over deze handleiding hieronder!
Plaats een Reactie
Meepraten?Draag gerust bij!