Presentatoren instellen voor een Microsoft Teams meeting
3,215 keer gelezen
Voor een meeting in Teams kan je instellen wie er mogen presenteren tijdens de vergadering. Presentatoren kunnen een PowerPoint presenteren, hun scherm delen en nog veel meer. Zie ook: Verschil tussen presentator en deelnemer Teams.
Presentators kiezen voordat meeting is begonnen
1
Klik in de agenda op de ingeplande vergadering.
2
Kies in dit scherm voor Vergaderopties of Opties voor vergadering. Er zijn twee knoppen die naar dezelfde plek leiden.
3
Er opent zich een venster in de browser. Misschien moet je nog inloggen met je Microsoft Account.
4
Kies bij Wie kan Presenteren voor Specifieke personen.
5
Vul de namen in van personen die mogen presenteren en klik op de naam. Je hebt deze personen al eerder uitgenodigd voor de vergadering, anders kan je ze hier niet kiezen. Zie ook: Hoe organiseer je een vergadering (meeting) in Microsoft Teams?
6
Kies voor Opslaan.
7
Mocht je iemand zijn vergeten dan kan je die gelukkig tijdens de meeting nog presentator maken: Iemand presentator maken in Microsoft Teams tijdens meeting.
8
Kunnen we jouw organisatie helpen bij Teams of Microsoft 365? Neem direct contact op, of bekijk de onderstaande diensten:
- (Online) Training Microsoft Teams
- Advies en beheer Teams
- Advies en beheer Microsoft 365
- Neem gelijk contact op
Stel vragen over deze handleiding hieronder!
Plaats een Reactie
Meepraten?Draag gerust bij!