Connector toevoegen op Microsoft Teams

,

 2,409 keer gelezen

Een connector kan informatie van andere applicaties die je gebruikt ook weergeven op bij Posts in je kanaal op Teams, onder andere Trello, Google Analytics en GitHub. Lees hier nog meer over de functie van connectors: Wat zijn connectors op Microsoft Teams?

Zie ook:

Hoe voeg je connectors toe op teams?

1

Klik op de drie puntjes naast het kanaal waar je connector aan wilt toevoegen en kies voor Connectors. 

2

Kies de connector uit die je wilt toevoegen en klik op Configureren. Je kan ook de zoekbalk gebruiken linksboven om snel de juiste connector te vinden.

 

3

Er wordt nu gevraagd om in te loggen bij de applicatie die je als connector wilt toevoegen.

4

Kies onder Meldingen waarvoor je precies wilt dat de connector een bericht stuurt en klik daarna op Opslaan.

2 antwoorden
  1. Lambertus
    Lambertus zegt:

    Hey Timon, je geeft aan dat je Twitter als connector kan toevoegen. Als ik Twitter zoek, krijg ik deze niet te voorschijn. Ik wil de Twitteraccount van Westbroekerplas toevoegen als connector in Teams.

    Beantwoorden
    • Timon Moes
      Timon Moes zegt:

      Hi Lambertus, fijn dat je het doorgeeft! Ik heb even gezocht en het blijkt dat de connector van Twitter is verwijderd. Wil je dat de tweets zichtbaar zijn voor de collega’s? Je kan er dan ook voor kiezen om de twitter-pagina vast te zetten als tabblad: Via Tabblad toevoegen en dan kiezen voor Website.

      Beantwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.