629 keer gelezen

In drukke en grote vergaderingen met Microsoft Teams kan de vergadering chat veel gebruikt worden. De berichten kunnen afleidend zijn en het constant krijgen van een melding helpt daar niet tegen. Gelukkig is het mogelijk om de chat van de vergadering (van te voren) uit te schakelen waardoor het probleem wordt opgelost.

Zie ook:

Vergadering chat uitschakelen

1

Ga naar je vergadering in de agenda en kies voor Vergaderopties of Opties voor vergadering. Er zijn twee knoppen die naar dezelfde plek leiden.

Tip: Je kan ook de vergaderopties tijdens een meeting veranderen.

2

Ga bij de vergaderopties naar Chatberichten voor vergadering toestaan.

3

Klik vervolgens op Uitgeschakeld.

Je kan ook Alleen in vergadering selecteren. Wat betekent dat de chat van het overleg alleen gebruikt kan worden als de vergadering is gestart.

4

Vergeet niet om op Opslaan te klikken nadat je de instellingen hebt gewijzigd.

5

De deelnemers van de meeting krijgen gelijk te zien dat je de instellingen hebt veranderd en kunnen geen berichten meer sturen.

 

6

Kunnen we jouw organisatie ook helpen bij Teams of Microsoft 365? Neem direct contact op, of bekijk onze diensten.

Stel vragen over deze handleiding hieronder! 

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *