287 keer gelezen

Wil je een team overdragen aan een collega of juist overnemen? Verander de rollen van personen door ze eigenaar of lid te maken in Microsoft Teams. Hierdoor kan je jou teams beter beheren en makkelijk een structuur toepassen.

Zie ook:

De rol van een deelnemer aanpassen

1

Ga naar Teams

2

Selecteer een team door op de drie puntjes of rechtermuisknop te klikken. Kies vervolgens voor Team beheren.

3

Klik op leden. Hier zie je een overzicht van de eigenaren, gasten & leden van het team.

4

Ga dan naar het pijltje onder ‘Rol’ en selecteer de nieuwe rol van de persoon.

Tip: Leden kunnen geen rollen wijzigen of personen verwijderen. Een eigenaar kan geen andere eigenaar verwijderen, wel kan hij de rol van een andere eigenaar wijzigen.

5

Kunnen we jouw organisatie helpen bij Teams of Microsoft 365? Neem direct contact op, of bekijk de onderstaande diensten:

Stel vragen over deze handleiding hieronder! 

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *