Vergadering voor je kanaal organiseren met Teams

, ,

 1,773 keer gelezen

Je hebt vast wel eens een vergadering ingeplant via de agenda, alleen vul je dan meestal alle deelnemers stuk voor stuk in. Dit kost ten eerste meer tijd dan nodig, en zorgt ten tweede voor een aparte chat waar bestanden en berichten terechtkomen. Als je een specifiek kanaal uitnodigt voor een meeting worden alle leden uitgenodigd en de juiste chat gebruikt.

Zie ook:

Hoe plan ik een kanaalvergadering in?

Dit kan je op twee manieren doen:

  1. Voeg een Kanaalagenda toe aan je kanaal (handig voor regelmatig gebruik). Lees hier hoe dat werkt.
  2. Klik op Kanaal toevoegen bij het inplannen van een nieuwe vergadering.

Selecteer het team en daarna het kanaal dat je wilt uitnodigen.

Let op: Je kan geen privé kanalen uitnodigen. Ook al ben je er wel lid van.

 

 

Kunnen we jouw organisatie ook helpen bij Teams of Microsoft 365? Neem direct contact op, of bekijk onze diensten.

Stel vragen over deze handleiding hieronder! 

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.