618 keer gelezen

Wanneer je sinds kort deelneemt aan een team zal je mailbox waarschijnlijk al snel overlopen met berichten. Deze meldingen zullen vermoedelijk gaan over gemiste activiteiten en zijn vaak overbodig. Kort geleden zijn deze instellingen veranderd in Teams. Wil je op de hoogte gehouden worden of ze juist uitzetten? Hoe je deze notificaties aanpast naar je eigen behoefte lees je hier.

E-mailmeldingen van Teams wijzigen

1

Klik eerst rechtsboven op je profielfoto of initialen en kies voor Instellingen.

 

2

Klik op Meldingen.

3

Bovenaan staat E-mailberichten over gemiste activiteiten waar je kan instellen wanneer je een e-mail wil ontvangen.

Let op: Deze e-mailberichten gaan over gemiste activiteiten. Dit betekent dat je een e-mail krijgt als je een tijdje niet aanwezig bent op Teams. De tijd die je instelt geeft aan hoelang je afwezig moet zijn voordat je een e-mail ontvangt.

 

4

Kunnen we jouw organisatie helpen bij Teams of Microsoft 365? Neem direct contact op, of bekijk de onderstaande diensten:

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *