Een contact opslaan in Teams

,

 1,474 keer gelezen

Het kan soms best lastig zijn om overzicht te houden van je contacten in Microsoft Teams. Telkens de Chats gebruiken om mensen te bereiken is niet zo professioneel en kost meer moeite. Gelukkig heeft Teams ook de optie om contacten op te slaan om ze makkelijker te bereiken. Lees hier hoe je contactpersonen toevoegt, van binnen en buiten je organisatie.

Zie ook:

Een contactpersoon toevoegen van binnen je teams omgeving

1

Kies voor Oproepen.

2

Ga naar Contacten.

3

Klik vervolgens op Contact toevoegen.

Als er al contacten staan kan je rechtsboven op Contact toevoegen drukken.

4

Typ vervolgens een naam of nummer van iemand uit je Teams omgeving en selecteer de gewilde persoon.

Een contactpersoon toevoegen van buiten je Teams omgeving

Verschijnt er geen naam als je begint met typen? Dan zit deze persoon waarschijnlijk niet in je organisatie. Je kan zo iemand alsnog toevoegen aan je contacten, maar ze niet (video)bellen zoals je gewent bent. Wil je dat wel doen? Lees dan: Buiten je organisatie bellen met Microsoft Teams.

1

Typ de naam van de persoon buiten je organisatie.

 

2

Klik vervolgens alsnog op Toevoegen.

3

Vul de gegevens in van de contactpersoon en voeg hem toe.

4

Kunnen we jouw organisatie ook helpen bij Teams of Microsoft 365? Neem direct contact op, of bekijk onze diensten.

Stel vragen over deze handleiding hieronder! 

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.